התיק נסגר ונפתח שוב: כתב אישום נגד ערבי שתקף יהודי

בנצי לייזרוביץ No Comments on התיק נסגר ונפתח שוב: כתב אישום נגד ערבי שתקף יהודי

לפני כשנה ערבי תקף יהודי שצעד בעיר העתיקה בירושלים בדרכו לתפילה בכותל. היהודי הגיש תלונה אך התיק נסגר. לאחר מאבק משפטי של ארגון חוננו הוגש באחרונה כתב אישום כנגד התוקף. עו"ד חיים בלייכר: "הדרך למיגור הטרור עוברת בחקירה ומיצוי דין עד תום של מחוללי הטרור"

צילום: Sliman Khader\פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בתחילת השבוע הוגש כתב אישום בבית משפט השלום בירושלים כנגד בן מיעוטים אשר תקף לפני כשנה יהודי שצעד בעיר העתיקה בירושלים בדרכו לתפילה בכותל. כתב האישום מייחס לתוקף תקיפה סתם ממניע גזעני.

בחודש ינואר 2022 צעד יהודי לתפילה בכותל בסמטאות העיר העתיקה. מולו הופיעו שני בני מיעוטים אשר עלו במעלה הרחוב וכשהגיעו סמוך אליו אחד מהם התכופף והיכה את היהודי במכת אגרוף לעבר מפשעתו. בן המיעוטים השני החל צועק ומקלל את היהודי, לאחר התקיפה המשיכו בני המיעוטים בדרכם. היהודי פנה לשוטרים שהיו בסמוך אשר לכדו ועיכבו את החשודים.

היהודי הגיש תלונה על התקיפה וסרטוני האירוע נלקחו ע"י המשטרה, אך לאחר זמן החליטה הפרקליטות לסגור את התיק. עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו המייצג את היהודי הגיש ערר על ההחלטה ולאחר מאבק משפטי ארוך הוגש כאמור אתמול כתב אישום כנגד התוקף.

עו"ד חיים בלייכר ברך על הגשת כתב האישום ואמר: "יהודים נתונים כל העת למתקפות טרור שונות ברחבי הארץ ובירושלים העתיקה בפרט. הדרך למיגור הטרור עוברת בחקירה ומיצוי דין עד תום של מחוללי הטרור. אנו במחלקת נפגעי איבה של ארגון חוננו פועלים כל העת להעמדה לדין של אותם טרוריסטים בשלל אמצעים. אנו מקווים עתה משנתקבל הערר יופקו הלקחים גם למקרים אחרים מהסוג הזה ויוגשו כתבי אישום באופן מידי נגד אותם מעשי טרור אנטישמים".



0 תגובות